رییس شورای اسلامی شهرستان شیراز:

کارت منزلت جانبازان، معلولین و سالمندان رونمایی می‌شود

«تذروی» گفت: از کارت منزلت و نحوه ارائه خدمات حمل و نقل عمومی به اقشار خاص اعم از جانبازان، معلولین و سالمندان تا آخر خرداد امسال رونمایی شود.
کد خبر: ۵۲۶۰۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۶ - 30May 2022

از کارت منزلت جانبازان، معلولین و سالمندان رونمایی می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از فارس، محمد تقی تذروی، رییس شورای اسلامی شهرستان شیراز با بیان این نکته که در سی و ششمین جلسه صحن کمیسیون حمل ونقل و ترافیک شورا موضوع خدمات‌دهی به اقشار خاص اعم از جانبازان، معلولین و سالمندان در حوزه حمل و نقل عمومی مورد بررسی مجدد قرار گرفت، اظهار داشت: با تصمیم این کمیسیون از کارت منزلت و نحوه ارائه خدمات حمل و نقل عمومی به اقشار خاص اعم از جانبازان، معلولین و سالمندان تا آخر خرداد امسال رونمایی شود.

رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز همچنین با اشاره به تاریخچه اقدامات صورت پذیرفته در حوزه ارائه خدمات حمل و نقل عمومی به معلولین، جانبازان و سالمندان و اقشار خاص در این کمیسیون گفت: بنا شده بود موضوع در قالب کارت منزلت تهیه و پس از فراهم شدن زیر ساخت‌های هوشمند، جهت اجرای بهتر عملیاتی شود که به دلایل فنی تاکنون میسر نشده بود و به عبارتی این موضوع مدت‌ها در دستور کار وی بود و نهایتا  در سی و ششمین جلسه کمیسیون مورد بررسی مجدد قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

عضو ادوار چهارم و پنجم شورای اسلامی شیراز افزود: همچنین در این جلسه  مقرر شد بنیاد شهید و امور ایثارگران و اداره بهزیستی اطلاعات موجود جامعه هدف را به تفکیک در قالب فایل excel به حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک جهت بهره برداری تحویل بدهند.

رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر شیراز افزود: با توجه به در نظر قرار دادن کلیه اقشار جامعه، مقرر شد معاونت حمل و نقل برای نرخگذاری سال آتی نسبت به مد نظر قرار دادن خدمات حمل و نقل عمومی در سطح کلانشهر شیراز از آیتم‌های مانند خدمات تخفیفات دانش آموزی، دانشجویی، جانبازان و معلولین استفاده کند.

نایب رییس شورای شهر شیراز در پایان گفت: با توجه به عدم وجود زیر ساخت هوشمند در حوزه تبادل اطلاعات فی مابین کارت‌های بنیاد شهید و کارت‌های شهروندی مقرر گردید سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر راهکار‌های فنی و مالی برای ارائه پیشنهاد در هیئت مدیره سازمان مطرح و نتیجه را به این کمیسیون ارسال کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها